marți, 29 martie 2011

Tinuta AloChic Meet #3

Pe 24 februarie a avut loc AloChic Meet #3: Play with the SS'11 Trends. Fiind un eveniment ce s-a tinut dupa ora 19:00, am simtit nevoia sa optez pentru o tinuta mai eleganta. Am ales o rochie cu imprimeu abstract in combinatie cu negru si orange (culoarea vedeta a sezonului primavara-vara 2011). In talie am purtat o curea subtire cu catarama aurie. Am descoperit ca imi vin mult mai bine curelele subtiri pentru ca accentueaza forma de clepsidra intr-un mod placut, pe cand cele late au un efect contrar asa ca am inceput sa le evit. Restul accesoriilor au fost si ele elegante: pumpsi negri + plic. Manusile scurte, din piele, sunt "de inspiratie" Dita von Teese . De aceasta data am renuntat la rujurile in nuante tari si am optat pentru o combinatie de crem si portocaliu. Impreuna cu Isabel Buganu (PR-ul DivaHair.ro), Andreea Inankur (owner ALOMoDa) si Razvan Radulescu (unul dintre sefii mei)

2 comentarii:

  1. foarte frumoasa tinuta ta Oana!! te prinde foarte bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cris! Tocmai am mai pregatit o postare pt. maine cu tinuta de la V for Vintage :D In weekend sper sa fac si o noua sedinta foto cu alte 3 tinute :D

    RăspundețiȘtergere