marți, 29 martie 2011

Stripes + blazer = LOVE

Incepand de astazi voi posta o serie de articole cu tinutele pe care le-am purtat la evenimentele la care am participat de cand a inceput anul. Voi incerca sa ajung in prezent cat mai curand pentru ca, evident, sunt trecute "in agenda" si alte evenimente si vreau sa fiu "la zi" cu tinutele. In perioada 27-30 ianuarie, la Kultur Haus, a avut loc Kultur Fest. Pentru acest eveniment am optat pentru o rochie in dungi orizontale si un blazer. Ambele piese faceau parte din garderoba mea de ceva timp, insa descoperisem recent ca vin extrem de bine impreuna. Cand am astfel de "revelatii vestimentare" ma bucur parca mai tare decat atunci cand imi cumpar ceva nou care sa se asorteze cu o piesa existenta deja in garderoba mea. Look-ul a fost completat de jurul rosu (aproape nelipsit) si de unghiile la fel de rosii (asta pentru ca sunt obsedata de asortare :) si nu in sensul ca daca nu poart aceeasi culoare din cap pana in picioare nu consider ca sunt asortata (cu stupoare am descoperit faptul ca unii oamenii au aceasta proasta impresie). In cazul meu (veti descoperi pe parcurs daca veti urmari blogul) bratarile se vor asorta cu o curea sau cu rama de la ochelari, la fel cum geanta se va asorta fie cu pantofii, fie cu o floare decorativa. Rujul se va asorta cu geanta, cureaua cu sandalele s.a.m.d.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu